Pazartesi, Nisan 09, 2007

OYUNUN ADI: 3X3

Canım Aybike’cim, beni bir oyuna davet etti.Tam ona cevap yazmak için bilgisayarın başına oturmuşken bir de baktım ki Güliz'ciğim (YEMEKTE NE VAR) ve Selservisten Selda'cığım da beni sobelemiş.Her üçüne de beni seçtikleri için çok teşekkür ediyor ve oyunuma geçiyorum. Ilginc bir oyun, 3 gun suresi var ve ben bugün görüp hemen cevap vermek istedim.Aybike’ciğim beni Cumartesi günü sobelemiş.
Kurallar: 3 tane yemek tarifi verip, her birini 3 yemek bloguna ithaf edip, su 3x3 soruyu soruyorsunuz:
1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Lefkoşa, Istanbul ve İzmir
1.2. Tatil icin gittiginiz, gordugunuz ve onermek istediginiz 3 yer?
Kıbrıs , Ayvalık ve Paris. Kıbrıslı olduğum için tatillerimin büyük bir bölümü orada geçti.Ayvalığa ise İzmir’e yerleştikten sonra sık sık gidiyoruz ve denizini çok beğendim.Paris’e ise evlenmeden önce ailemle birlikte gitmiştim ve hala unutamam.Gerçekten rüya gibi bir şehirdi.Özellikle gezmek ve alışveriş yapmak için ideal olduğunu düşünüyorum.
1.3. Yasamak istediginiz (gormediginiz de olur) 3 sehir?
Yaşamak istediğim şehirde olduğumu düşünüyorum.Çünkü Kıbrıs’a en yakın havası olan bir şehirdeyim üstelik bir çok güzel şehre de en yakın yerde oturuyorum.ama İtalya, Japonya ve de amerika’yı görmeyi de çok istiyorum.
2.1. Su anda ki mesleginiz nedir?
Kimya muhendisiyim ve aynı zamanda İngilizce öğretmenliği yapıyorum.Tabii çocuklarım doğduğundan beri en çok yaptığım ise annelik ve evhanımlığı meslegi.
2.2. Dunyaya yeniden gelseydiniz, hangi meslegi yapmak isterdiniz?
Kesinlikle öğretmenliği veya gıda muhendisliğini seçerdim.Çünkü gıda sektörünü de öğrencilerimi de çok seviyorum.
2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Kesinlikle yapamayacagim diyebileceğim tek meslek var “mimarlık” ; çünkü çizim yapmaktan nefret ediyorum.
3.1. Yasam felsefenizi olusturan sozlerden biri?
“Her olmayan şeyde bir hayır vardır “ sözü babamın çok kullandığı ve bizim de prensip olarak benimsediğimiz en önemli sözlerden biridir.Ayrıca ilkokul yıllarımdan beri benimsediğim ve benimsetmeye çalıştığım söz ve prensip de “Başarı, başaracağım diyenindir” lafıdır.İkisi de hayatımda bir çok alanda yaşadığım umutsuzlukları güler yüzle atlatmama oldukça yardımcı olan sözlerdir.
3.2. Bir kitapdan alinma, cok sevdiginiz bir cumle veya paragraf veya bolum?
Şimdiye kadar bir çok kitap okumuş olmama rağmen içlerinden çok sevdiğim bir bölüm olup olmadığını tam olarak hatırlayamadım.Eğer hatırlarsam buraya sonradan eklerim.
3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcasi?
Bu şiir-şarkıyı çok seviyorum bu yüzden sadece bir bölümünü değil tamamını buraya eklemek istedim.
Şebnem Kısaparmak - Seni Seviyorum
Ne güzel şey seni seviyorum demek
Sevdiğini söyleye bilmek ne güzel
Her baharda
Gece gündüz
Her saniye
Seni seviyorum seni seviyorum
Seviyorum seni diye bilmek ne güzel

Çünküsü yok nedeni yok sevmeğin
Zamanı hiç yok dakikalar zaman ustu
Utangaç bir gecenin kucağında
Yağmurlar vuruyor pencereme
Aşkın vuruyor kalbimin kıyılarına
Gecenin bu çıldırtan yanlizliğinda
Aşkın ayak seslerini duyuyorum yüreğimde
Ve hasretin içimde seni seviyorum
Sesini duymak istiyorum uymadan önce
Sabahlara kadar konuşmak
Hiç kapatmamak telefonu
Aynı düşlere uyumak sonra
Ve uyanmak aynı güneşe

Daha bir güzelleştim son günlerde
Gözlerimin içi parlıyor
Kabıma sığdıramıyorum aşkı
Gülmek geliyor içimden
Sokaklarda koşar adım yürümek
Tanıdık , tanımadık her kese selam vermek
Merhaba ülkemin güzel insanları
Hepinize , hepinize merhaba
Sizi de seviyorum
Yağmuru , denizi , kokusunu toprağımın
Gök mavisinde güvercinleri , martıları
Dağ eteklerindeki gelincikleri seviyorum
Ateş kırmızsı ...

Senin sevdiğin gibi topluyorum saçlarımı
Siyah kazağımı daha çok yakıştırıyorum kendime
Ve daha çok seviyorum limonlu çayı
Senin sevdiğin her şeyi seviyorum ...
Davamızı ve şe`rimizi sende seviyorum
Seni seviyorum
İyi ki doğdun
İyi ki varsın
Doğum günün kutlu olsun
Seni çok seviyorum
Yaşamaksa seni sevmek
Ben hiç ölmedim seni seviyorum
Şimdi sıra işin en zor kısmına geldi.Aslında bloğumu ziyaret eden bütün arkadaşları eklemek isterim buraya ama sadece 9 tanesini seçmem gerekirse zor da olsa deneyeyim .


Aşk Kurabiyesi,
Damak Tadı Gül’e, Hobi dünyam'dan Nebahat'a ve sevgili Safran’a gelsin .
Ağlayan kek,
Tabakta'nın Perihan'ına, Emeklilik hobilerinden adaşım Hülyayılmaz'a,pembeli mutfak'tan pembelime .

Aşuremi, Pınar ile pınarca'nın sevgili
Pınar'ına, Seda hobi'den sevgili Seda'ya ve Melis Takı'dan sevgili Zeynep ablaya gelsin.Tabii kabul buyururlarsa.
Daha cok yazmak istedigim arkadaslarim var ama şimdilik bu kadarına yer verebildim.Elbet onlara da en kısa zamanda sira gelecektir.Sevgi ve saygıyla sağlıklı günlere...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Hülya'cığım,
Tatlım öncelikle teşekkürler beni de bu oyuna dahil ettiğin için..Öncelikle senden özür diliyorum hemen yanıt yazamadığım için..Umarım hafta sonuna kadar bana zaman verirsiniz.Nedeni evde ki bilg.bozuk bu yüzden iş yerinden katılacağım..İşlerimiz çok yogun olduğu için sizlere bile yorum yazamıyorum canım..

Çok güzel anlatmışsın kendini yüreğine sağlık canım..

Sevgiyle kal.Kocaman öpüyorum seni canım benim..

Güzel bir hafta seninle olsun..

Gül/d.tadı

Safran dedi ki...

Hülyacığım soruları cevapladım, kurabiyelerimi de aldım yanıma :) öpüyorum seni canım...

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hulya'cim,Cevaplarinin cok dikkatlice okudum. Sagol cevapladigin icin, seni cok opuyorum. Mail atacaktin bekliyorum. Optumm

Tuba dedi ki...

Bu oyunlarin en zor kismi, birilerini secmek galiba:)) Hulya'cigim, Kibris'li oldugunu bilmiyordum. Benim de balayim Maras'ta gecti, dunyada ki en guzel yerlerden biri kesinlikle. Sonra da bir sempozyum icin Kibris'a gittigimde, yine Maras'a ugramadan edemedim. Bence Kibris zaten cok guzel. Sevgilerle,

Adsız dedi ki...

Merhaba Hülyacım ben hepsinden isterim valla :) arkadaşlara afiyet bal şeker olsun sevgiler.

Adsız dedi ki...

canım benim davetimizi kabul edip oyuna katıldığın için teşekkürler sen bir tanesin Hülyacığım

HULYA dedi ki...

Sevgili Gül'üm,
İnşallah evdeki bilgisayar düzelmiştir artık.Senin o güzel yorumlarına alıştım görmeyince merak ediyorum çünkü.Kendine iyi bak canım.sevgiler

HULYA dedi ki...

Safran'cığım,
Kurabiyelerini beğendinmi?Yine beklerim.sevgiler

HULYA dedi ki...

Aybike'ciğim,
Mailim çok gecikti biliyorum ama bu akşam kısa da olsa yazacağım canım.Sevgiler öpüyorum.

HULYA dedi ki...

Sevgili Tuba'cığım,
İkimiz de balayımızı Maraşta geçirmişiz.Kimbilir araştırsak daha ne çok ortak yönlerimiz çıkar.Maraş'ın iskana açılması en büyük dileklerimden biriydi bir ara.Böylece rahat rahat gidip anılarımı yeniden canlandıracaktım.Kimbilir belki bir gün olur.Kıbrısı beğendiğin için çok teşekkür ediyorum.Gerçekten çok sevindim ve gururlandım.Bu yaz Kıbrısa gideceğim inşallah.Maraşa gidersem kulaklarını çınlatırım.

HULYA dedi ki...

Pastacıkızım,
Senin yaptıklarının yanında bunlar ne ki.Hangisini istesen al hepsi senin olsun canım.sevgilerimle

HULYA dedi ki...

Sevgili Güliz'ciğim,
Sen davet edersin de ben katılmam mı?Ne zaman istersen sobele ben burdayım.Sen de birtanesin canım.öpüyorum.Sevgilerimle