Pazartesi, Aralık 15, 2008

OGRETMENLER GUNU ETKINLIK TARIFLERI

Evet en sonunda öğretmenler günü etkinliğinin tariflerini tamamlayabildim. Bu gecikme için sizlerden özür diliyorum.Ama son ana kadar tarif gelince bende bayram sonrasında da katılmak isteyen olabilir diye bu saate kadar beklettim tariflerimi.Birçoğunuz bloğunda tariflerini yayınladı bile ama burdan tüm tariflere bir tıkla kolayca ulaşabileceksiniz.Bu bir YAMAN ETKİNLİK ve bu etkinlikleri düzenleyen sevgili Ayşe'ye de buradan ayrıca teşekkür etmek istiyorum.


Bu etkinliği tüm öğretmenlerimize ve kendisi de öğretmen olup çok genç yaşta aramızdan ayrılan sevgili Esra'mıza hediye etmek istiyorum.Nur içinde yat inşallah.Mekanın cennet olsun!


Etkinlik tariflerini bana ulaşma sırasıyla yayınlamak istiyorum.İlk olarak Zeynep'e konuk oluyoruz.Kendisi çok şık kurabiyelerle katılmış etkinliğimize.Ellerine sağlık Zeynep'ciğim.Çok şık kurabiyeler bunlar.Tarifini almak isterseniz resme tıklamanız yeterli...












İkinci olarak sevgili Oya'ya konuk oluyoruz.Harika bir pasta hediye etmiş öğretmenlerimize.Bu çok şık ve eminim çok da lezzetli olan pastayı daha yakından incelemek istiyorsanız resme tıklayıp Oya'nın bloğuna uğamanız yeterli.Teşekkürler Oya'cığım ve ellerine sağlık...













Evet şimdi de sevgili DENİZSEFASI Sema'ya konuk oluyor ve öğretmenler günü için ördüğü şık şala bir göz atıyoruz.Gerçekten çok şık olmuş Sema'cığım.Ellerine sağlık ve teşekkür ederim katılımın için.Şalımızı daha yakından incelemek isterseniz resme tıklayın yeter...













Şimdi de sevgili Cemile'nin sayfasına konuk oluyor ve Öğretmenler günü için özel olarak hazırlanmış seramik Atatürk panosu ve ahşap kalemliğe bir göz atıyoruz.Sevgili Cemile çok teşekkürler ikisi de çok şık.Resme tıklayarak Cemile'nin sayfasına ulaşabilirsiniz.













Sevgili Papatya Sofrası bloğunun sahibi Duru da çok lezzetli bir tarif seçmiş bu etkinlik için:Jöleli Puding.Bu güzel tatlıyı sevgili öğretmenlerimize hediye ediyor ve Duru'ya çok teşekkür ediyoruz, ellerine sağlık canım.Tarifini almak isterseniz resme tıklamanız yeterli...




















Şimdi de başka bir lezzet durağında yani sevgili Vildan'ın bloğunda mola veriyoruz.Görünümüyle kalpleri fetheden rulo pastası bence gerçekten denemeye değer bir tarif.Çok teşekkürler Vildan'cığım ve ellerine sağlık.Resme tıklayıp bu nefis tarife hemen ulaşabilirsiniz...













Ve şimdi katıldığı şehir olarak İzmir ve en güzel şehir diye not düşen sevgili ofis yemekleri Yıldız'cığıma konuk oluyor ve ilk kez denediğini söylediği nefis cheesecake'ine bir göz atıyoruz.İlki buysa daha sonra nasıl yapacaksın kimbilir.Ellerine sağlık canım çok teşekkürler.Resme tıklayarak bu nefis tarifi alabilir ve diğer tariflerine de göz atabilirsiniz...















Sırada mutfak tutkusu bloğunun sahibi sevgili Esra ve öğretmenlerimize ithaf ettiği nefis etimek tatlıları var.Bu tarifleri yayınlarken ağzımın suları akmazsa iyidir.Teşekkür ederim Esra'cığım ve ellerine sağlık.Tarifini merak ettiyseniz resme tıklayarak bloğa gidebilirsiniz...













Evet şimdiki evsahibelerimiz anne ve kız birlikte katılmışlar etkinliğimize, Sevgili Birsel ve kızı İrem görüntüsü mükemmel bir damalı pasta hazırlamışlar.Teşekkür ediyorum ellerinize sağlık.Bu güzel pastayı merak ediyorsanız resmin üzerine tıklayarak bloğa ulaşmanız mümkün...












Sırada yine güzel İzmir'den bir evsahibemiz var, sevgili Özgül harika görünümlü kokostarla katılıyor etkinliğimize,Özgül ablacığım bende istiyorum bunlardan.Teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyorum.Elbetteki bu güzel tarifi sizler de öğrenmek isteyeceksiniz bunun için tek yapmanız gereken resme tıklamak...












Sırada deryayla bloğunun sahibi sevgili Derya var.Nefis bir çıtır kurabiye göndermiş etkinliğimiz için.Teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyorum canım.Bu nefis tarife bakmak isterseniz resme tıklayın o sizi götürür...



























Sırayı nefis bir supangleyle diyalog yemeklerinden sevgili Süheyla alıyor.Supangleyi öğretmenlerimize ithafen kalple süslemiş.Teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyorum.Bu güzel sugangelnin nasıl yapıldığını merak ediyorsanız resme tıklayın...

















Evet Almanya'da sevgili Öznur'un ıspanaklı mini kümbet pastalarıyla devam ediyoruz etkinliğimize kaldığımız yerden.İlk defa duyduğum bu tarif eminim görüntüsü kadar da güzel.Teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyorum sevgili Öznur'a ve sizi bloğuna davet ediyorum.Bu güzel resme tıklayın ve Öznur'u ziyaret edin...












Şimdi Ankara'ya gidiyor ve sevgili Nurdan Hanım'a konuk oluyor ve adım adım kalbura bastı nasıl yapılır onu öğreniyoruz.Öğretmenlerimizin ağzı oldukça tatlanacak sanırım bu güzel tatlılarla.Ellerinize sağlık ve çok teşekkürler katılımınız için.Öğrenmek ve tarife ulaşmak istiyorsanız bloğunu ziyaret etmeniz yeterli...












Şimdi İzmir'e dönüyor ve marifetli arkadaşımız selservis Selda'ya konuk oluyoruz.Öğretmenler günü için yaptığı maketlerin hepsi birbirinden güzel olmuş.Ellerine sağlık selda'cığım ve teşekkürler katılımın için.Resme tıklayıp birbirinden güzel maketlerin hepsini görme şansına sahip olabilirsiniz.



















Sevgili Moonrose'da yaptığı ayrıntılı künefe tarifini sevgili öğretmenlerimiz için etkinliğe göndermeye karar vermiş.Adım adım fotoğrafları izleyerek künefe yapmak çok kolay olacak artık.Ellerine sağlık ve çok teşekkürler katılımın için.Tarifi merak ediyorsanız resimlere tıklayın yeter...



















Evet şimdi de çok şık bir öğretmenler günü pastası ile sevgili Nilgün var sırada.Bu güzel pastayı sevgili kızının öğretmenine yapıp hediye etmiş.Çok şık olmuş bence.Ellerine sağlık ve teşekkürler Nilgün'cüğüm.Bu şık pastayı görmek için resme tıklayıp ulaşabilirsiniz...














Evet şimdi de biraz ısınmak için Antalya'ya uzanıyor ve sevgili Evren'e konuk oluyoruz.O da günün anlam ve önemine oldukça uyan cetvel şeklinde harika kurabiyeler hazırlamış etkinliğimiz için.Bu çok şık kurabiyeler için Evren'ciğime teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyorum.Nasıl yapıldığını merak edenler resmine tıklayarak siteye ulaşabilrler...



















Evet Yaman etkinlik deyince akla gelen tek isim Ayşe var sırada.Ayşe'ciğim sen kendini aşmışsın artık başka bir şey diyemiyorum bu güzellikler karşısında eminim birçok kişi de benim gibi düşünüyordur, bu orkidelere bittim ben:-)))Ellerine sağlık diyorum ve sizleri bu güzel çiçeklerle başbaşa bırakıyorum...












Evet yine İzmir'e dönüyor ve sarı papatyalarım Sebahat'a konuk oluyoruz.o da öğretmenler bu kadar tatlı yeyince içleri bayılır diye düşünerek tuzlu bir tarifle katılıyor etkinliğimize :Cevizli tavuk köftesi.İlk defa duyduğum bu tarif çok nefis görünüyor.Sebahat'ciğim katılımın için çok teşekkür ediyor ve ellerine sağlık diyorum.Bu güzel tarifi almak için hemen tıklayın bence...














Sevgili Gönül dostum var sırada.Cici kızını büyütmekle meşgul bu sıralar ama beni kırmamış ve etkinliğime bu lezzetli vişneli ve çikolatalı kekle katılmış.Özlem'ciğim eminim çok lezzetli olmuştur, ellerine sağlık ve çok teşekkürler katıldığın için.Şeker kızını da çok çok öpüyorum canım.Resme tıklayın ve Özlem'in güzel tariflerine ulaşın...














İstanbul'dayken bir de sevgili Banu'nun şeker pastasına uğrayıp etkinliğe armağan ettiği canım öğretmenim pastasına bir göz atalım dilerseniz.Çok şık bir pasta olmuş Banu'cuğum.Ellerine sağlık diyor ve katılımın için çok teşekkür ediyorum.Bu güzel pastayı ve daha birçok güzel tarifi görmek için sizleri şekerpastaya davet ediyorum...













Evet artık İzmir'e dönüyor ve sevgili arkadaşım Selcen'e konuk oluyoruz.Selcen'ciğimin on parmağında 10 marifet valla elemeği göznuru bloğunun adına yaraşır bir tarifle güzel bir şalla katılmış etkinliğimize.Çok teşekkürler Selcen'ciğim ve ellerine sağlık.Bu çok şık şalı görmek için bloğunu ziyaret etmenizi öneriyorum daha birçok güzel tarif bulacaksınız.












İzmir'le devam ediyoruz ve sırada sevgili ablam Özay var.Akdeniz esintileri taşıyan bloğunda bize öğretmenler gününe ithafen yapılmış bülbül yuvası ikram ediyor.Çok teşekkürler ablacığım katılımın için ve ellerine sağlık .Bu güzel tarife ve daha nicelerine ulaşmak istiyorsanız ablamın bloğunu ziyaret etmeniz yeterli...

























Bu arada elime ulaşmamış tarifleri bu yazıya eklemeye çalışacağım.Mesela sevgili Beyaz Hanımeli bloğunun sahibi Alev ve Türkan Beyaz etkinliğimize bu nefis mi nefis Yulaflı-Çikolatalı Kek tarifiyle katılmışlar.Ellerine sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum katıldıkları için.Bu çok orijinal tarifi almak isterseniz resme tıklayın lütfen...













Bu arada gelen tarifler arasında gözümden kaçan bir tarife yer vermek istiyorum.Sevgili Zehra Almanya'dan katılmış etkinliğimize ve rahmetli Esra'nın çok güzel bir tarifyle katılarak etkinliğimizin anlamına çok uyan bir tarif yayınlamış:Karamelli kek.Zehra'cığım bu gecikme için özür diliyor ve katılımın için çok teşekkür ediyorum.Ellerine sağlık canım.Bu nefis tarifi öğrenmek için hemen tıklayın ve Zehra'nın bloğuna ulaşın...















Sırada sevgili ortim var yani :Sibel'ciğim:-)))O da bu kadar yoğunluk arasında anca fırsat bularak katılabilmiş ve çok nefis kurabiyeler yollamış etkinliğimiz için.Canım ortim çok teşekkürler ve ellerine sağlık diyorum.Bu nefis kurabiyelere bir göz atın.Pişman olmayacaksınız...













Evet etkinliğime yeni doğan bebişine rağmen katılan sevgili Yaren'ciğime buradan çok çok teşekkür ediyorum ve ellerine sağlık diyorum.Çok çok nefis görünen bir pastayla katılmış etkinliğimize.Onun birbirinden nefis tariflerine göz atmak istiyorsanız resmin üzerine gelip tıklamanız yeterli olacak...












Arkadaşlar mailimde spam klasörüne düştüğü için birkaç tarifi gözden kaçırmışım.Bu arkadaşlarımdan çok özür dileyerek onları da buraya eklemek istiyorum müsadeniz olursa.İlk olarak Ankara'dan sevgili Güzin çok şık bir cheesecakele katılmış etkinliğimize.O kadar güzel süslemiş ki hayran kaldım.Sevgili Güzin etkinliğimize katıldığın için çok teşekkürler ellerine sağlık canım.Bu güzel tarifi merak edenler Güzin'in sayfasına buyursunlar efendim...











Sırada mutfak tutkusu ve sevgili Esra var.Etkinliğimize nefis bir çikolatalı kek ile katılmış.Kendisine teşekkür ediyorum ve ellerine sağlık diyorum.Bu güzel kekin nasıl yapıldığını merak ediyorsanız resme tıklayın ve tarifine ulaşın.













Simdi de sırada Cemile serin ve Öğretmenler gününe özel Türk Bayraklı kurabiyeleri var.Bu kurabiyeler çok şık olmuş Cemile'ciğim ellerine sağlık ve katılımın için çok teşekkürler.Bu güzel kurabiyelere ulaşmak için hemen resme tıklayın...













En son olarak sevgili Uğur hanım var sırada.O kadar cici kurabiyeler hazırlamış ki hayran kaldım görünce.Böyle güzel çiçekleri herkes sever sanırım.Ellerine sağlık ve çok teşekkürler katılımın için Uğur'cuğum.Bu cici çiçekler nasıl yapılmış diye merak ediyorsanız hemen ziyarete gidin...













Kendimi en sona sakladım ben zaten yayınlamıştım daha önce ama tariflerini verememiştim.Çok yoruldum bugünlük onları da en kısa sürede ekleyeceğim söz veriyorum buraya da linkini koyacağım.
BÜTÜN ARKADAŞLARA KATILIMLARI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM VE EĞER UNUTTUĞUM KİMSE VARSA BANA HATIRLATMASINI RİCA EDİYORUM HALA KATILMAK İSTEYEEN OLURSA CUMA GÜNÜNE KADAR EKLEMEYE ÇALIŞACAĞIM.HEPİNİZİN ELLERİNE SAĞLIK VE ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN.ESRA'CIĞIM SEN DE NUR İÇİNDE YAT CANIM!!!

24 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım hepsi birbirinden şık ve leziz kucak dolusu sevgiler öptüm...

Disalce dedi ki...

ben katılamadım ama birikecek tarifleri merakla bekliyorum....

NuR dedi ki...

Ne güzel görünüyorlar, yapanların ellerine sağlık, afiyet olsun
Sevgiyle kal

Adsız dedi ki...

OP. DR. TEOMAN DOĞAN
ESTETİK PLASTİK CERRAHİ UZMANI
estetik,burun estetiği, göğüs estetiği, plastik cerrahi
Kötü bir burun ameliyatı nasıl belli olur?
Estetik ameliyatların doğal sonuç vermesi son yıllarda en önem verilen kriter haline geldi. 10 sene

kadar önce talepler de daha çok kalkık küçük burunlar üzerindeyken artık hiç kimse böyle yapma burunlar istemiyor. Bu eski yaklaşımlar ile

yapılan ve ameliyat olduğu belli olan burunların bazı ortak özellikleri var. Ama sakın unutmayın ki iyi bir burun ameliyatını bir plastik

cerrah bile muayene etmeden anlayamayabilir. Sadece kötü burun ameliyatları belli olur. Size bir kaç ipucu vermeye çalışacağım. Estetik, Estetik, Estetik, Estetik, Estetik, Estetik
Gazete ve dergilerin estetik magazin sayfalarında flaş ile çekilmiş göğüs estetiği paparazzi

fotoğraflarını inceleyin. Ansızın flaşlı çekilen bu fotoğraflarda sizde birçok ipucu bulabilirsiniz. Ben bazen ameliyatın nasıl yapıldığı

hakkında bir rapor yazabilecek kadar çok şeyi görebiliyorum. En temel olanlar şunlar:
1. Öncelikle kötü ameliyatlı bir estetik burunda uç kısmı üst kısımdan ayrı ve

bağımsız bir yapı gibi durur. Bu o kadar doğallık dışıdır ki en ciddi kazalardan sonra bile bu gerçekleşemez, ancak belli bir plan ile

ameliyatta yaratılabilir. Dikkatle bakarsanız üstte burun kemikleri başka bir yöne bakarken altta burun ucunun farklı bir açıyla ters tarafa

yatık olduğunu görebilirsiniz. Sanki bu burunun üstü ve altı ayrı insanlara ait gibi durur.
2. Burun ucunun çok tipik bir görüntüsü vardır. Sanki bu burun hamurdanmış ta birisi bu hamuru iki parmağı ile sıkarak inceltmiş gibi

“sıkılmış” durur. Burun estetik kanatları da yukarı doğru çekilir ve burun delikleri

içerde burun tüylerini gösterecek kadar açılır. Bu burun ucu kıkırdaklarının aşırı küçültülmesinden kaynaklanır. Buna “sıkılmış burun ucu

deformitesi” diyoruz.
3. Burunun ortasında /\ şeklinde bir gölge gözükür. Buna ters V deformitesi diyoruz. Bu tam burun ucunun yukarıdan ayrıldığı hattır. Burun

orta kısmının bozulmasından ve desteğini kaybederek çökmesinden kaynaklanır. Arkada duran kemiklerin sınırı bu gölge ile ortaya çıkar. estetik


ÖRNEKLER:
Etrafınızda, gazetelerde hatta birçok ünlü aktörde bu tür ameliyatlı burun deformiteleri görebilirsiniz (aklıma örnek olarak “Matrix”

filminin “Triniti”si geliyor, filmin afişindeki resmi kitaplara girecek kadar belirgin özelliklere sahip). Aslında birçok Türk ünlünün de

burnunda benzer deformiteler bariz belli oluyor. İsimlerini burada saymam mümkün değil ama bazı isimler varki hastalarım aman onunki gibi

olmasın diye bana örnek gösteriyor. Sizin de aklınıza eminim aynı isimler geliyordur Estetik,

kimseyi kırmamak için yazamıyorum. estetik
NE YAPILABİLİR?
Böyle bir buruna sahipseniz ve bu sizi rahatsız ediyorsa muhtemelen yeniden ameliyat olmanız gerekecek. estetik
İkinci ameliyatlar ilk ameliyatlara göre daha zor olur. Daha önce yapılan kesilere bağlı olarak dokularda nedbe (iyileşme) dokuları

birikecektir. Anatomisi de değişmiş olan bu tür burunlarda amaç hem şekli düzeltmek hem de aşırı çıkarılmış dokuları yeniden yerine

koymaktır. Burada anlaşılması gereken en önemli şey temel problemin kıkırdakların ve kemiklerin aşırı derecede küçültülmesi olduğudur.

İnsanlar genellikle bu sorunları yanlış olarak bir şekil bozukluğu olarak görüyorlar ve bu sadece aşırı küçültmenin bir sonucu. burun destek

dokuları ortadan kalkınca kıkırdaklar ne kendilerini ne de üstlerindeki deriyi taşıyamaz hale gelerek adeta çökerler. Örneğin yukarıda

bahsettiğim ters V deformitesi bariz bir çökmedir ve dolaylı olarak nefes almayı da engeller. estetik
bu tür sorunları çözmek elbette mümkün. Ama çok farklı bir yaklaşım gerekeceği dekesin Estetik

Cerrahi
. yani “bu olmadı biraz daha doku alalım” denirse sorunlar daha da büyür. Yapılması gereken tam tersi eksikleri yerlerine

koyabilmek. Bu yüzden plastik cerrahinin zaten en zor sayılan ameliyatının da en zor halidir desem yanlış olmaz Burun estetiği. Ancak umudunuzu kaybetmeyin, iyi ellerde bu ameliyatlar çok iyi sonuç verebilir ve

genellikle yukarıda en sık görülen üç ipucu olarak saydığım deformiteler tama yakın düzeltilebilir. estetik
Op.Dr.Teoman Doğan estetik
Estetik Plastik Cerrahi Uzmanı estetik
İş Kuleleri Kule 2 Kat 9 estetik
4. Levent İstanbul T: 212 2845544 estetik
teoman doğan
estetik, estetik,estetik,estetik,estetik

ayseyaman dedi ki...

Hülyacım ellerine emeklerine sağlık, her tarifin altında da ne güzel yazılar yazmışsın, seni çok yorduk, toplanan tarifler ve el işleri birbirinden güzeller. Senin ve tüm katılımcıların ellerine emeklerine sağlık.
Sevgilerimle

şeker pasta dedi ki...

Hülyacım çok güzel ve anlamlı bir etkinlik oldu canım...
Etkinlik tariflerini çok emek vererek hazırlamışsın.Ellerine sağlık...
Bu zor ve meşakatli çalışma esnasında gözden kaçırmış olabilirisin ismim Banu ben sadece düzeltmek istedim.
Herşey harika çok teşekkürler...

Selcen Şenocak dedi ki...

Hülyacığım çok güzel bir etkinlik oldu senin ve emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

Sevgilerimle, öpüyorum...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Hülya Hanım ellerinize sağlık. Bu güzel etkinlik ve bütün güzel yorumlarınız için teşekkürler. Sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım kardesım guzel bır etkınlık oldu .katılan herkese tesekkurler dıyorum.Sana kucak dolusu sevgılerımı gonderıyorum..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canı çok güzel bir etkinlik oldu, herkesin ellerine yüreğine sağlık.

Sevgiler,
Evren

sevdamavisi dedi ki...

Hülyacığım,
ben de çok katılmak istiyordum etkinliğe ama kaçırmışım maalesef. birbirinden nefis tarifler katılmış çok beğendim. sevgiler.

NiNo dedi ki...

hepsi birbirinden harika bayildim

NuR dedi ki...

Sevgili Hülya, yeni sene sana mutluluk getirsin. Sağlık ve huzur dolu bir yıl dileklerimle
Sevgiyle kal

Unknown dedi ki...

İnsan,armağanını kalbi ile birlikte vermezse ne değeri vardır.
Yeni yıllar ALLAH'ın bizlere verdiği armağandır.En mutlu günler seninle olsun.Armağanınla yücel,2009 senesinin tüm dileklerini vermesi dileğiyle NİCE MUTLU SENELERE....ÖPTÜM....
CANIM NERELERDESİN

Damak Tadı dedi ki...

Bende hazırlamıştım ama şaşkınlıktan unutmuşum canım..))Affet beni Hülya'm..))



2009'un yılının sana,ailene ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk,huzur ve bol kazanç getirmesi dileğiyle...Kocaman öpüyorum seni canım..

Sevgilerle..

Selcen Şenocak dedi ki...

Mutlu yıllara canım, Senin için iyi bir yıl olmasını dilerim.

Öptüm,sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

YENİ YILIN...! MUTLU,HUZURLU ,SAĞLIKLI VE BOL KAZANÇLI TÜM SIKINTILARDAN UZAK BİR YIL OLMASI ÜMİDİ VE DUASI İLE....!
MUTLU YILLAR.....!

rulo etiket dedi ki...

valla çook lezetti görünüyor :D

barkod sistemi dedi ki...

çok güzel gözüküyorlar

Çelik Kapı dedi ki...

güzel paylaşım ve güzel siteniz var çok teşekkür ediyorum. ellerinize emeğinize sağlık. yemek tarifleri | yemek tarifi |emlak | konut |çelik kapı | çelik kapı | tercüme | çeviri | airport transfer | istanbul transfer | seo

Adsız dedi ki...

Hello i,m new in this questbook and i will to view the newinformations postated heare.I see your web frombing blog and i have tryed to register some time a go but this security code was hard ro read but i manage it : This was my introduction in this questbook
byby
And this is my web site you can send to my e-mail



[url=http://www.liveinternet.ro/]http://www.liveinternet.ro/ [/url]
radio

Mikroenjeksiyon dedi ki...

müthiş ya gerçekten harika...!

burun estetiği dedi ki...

bence de çok gzüel görünüyorlar :))

Kelebek Mühür dedi ki...

Teşekkürler