Salı, Nisan 03, 2007

ESKİLERİM YENİLERİM VE ÇOK KULLANDIKLARIM


Aybike’ciğim beni bir oyuna davet etmişti.Bir türlü fırsat bulup yazamamıştım.Bugünü onun oyununa ayırmak istiyorum.Bu oyunun içeriği: evimizde, hayatimizda en cok kullandigimiz yeni veya eski bir seylerimizi anlatmak.
Bunlara karar verirken çok düşündüm aslında kullanırken bu kadar çok düşünmediğime eminim ama en sonunda bunlara karar verdim.

  • Yeni aldığım ve de çok memnun kaldığım ekmek makinem.Artık hiç dışardan ekmek almıyoruz.Üstelik hep taze ve sıcacık ekmekler yiyebiliyoruz.
Saçlarım dalgalı.Ama ara sıra değişiklik istediğimde saç düzleştirici fön makinem en büyük yardımcım oluyor.Yani bu da çok kullandıklarım arasında birinci sırada .
  • Parfüm benim için vazgeçilmez birşey.Güzel kokulara bayılıyorum ve ayrıca sevdiğim kokuları hemen tanıyabilme özelliğne sahibim.Koku(The perfume) filmini seyrettikten sonra bu özelliğimden biraz ürkmüştüm ama geçti.Arka planda ise ailece severek izlediğimiz "Family guy" maketi ve konuşmayı çok sevdiğim için elimden düşürmediğim telsiz telefonum var.
  • Tabii bu yazıları sizlere yazarken kullandığım bilgisayarım da eski de olsa eskimeyen bir dostum gibi sürekli yanımda ve en uzaktaki dostlarımla bile haberleşmemi sağlıyor.
  • Çay içmeyi çok sevdiğim için çaydanlığıma burada yer vermesem olmaz.Elektrikli çaydanlığım olduğu halde tadı daha güzel oluyor diye porselen demlik kullanmayı tercih ediyorum.Tabii demli çayımı rengi görünen kupalarda içiyorum.
  • Ama diğer bir alışkanlığım olan nescafemi ise kendi burcumun simgesini taşıyan bu bardakla veya uzun süre sıcaklığını koruyan bu termos bardakla içiyorum.
  • Daha burada yayınlamak isteyip de yayınlayamadığım bir çok şey var.Cep telefonum mesela.O da en çok kullandıklarım arasında.Özellikle de bu resimleri filan hep onunla çektiğim için en çok kullanıp da vazgeçemediğim şeylerden biri de o.
  • Ben de Aslı'yı, Aydan'ı, Ablam Özay'ı ve müsade ederlerse yeni yeni tanıştığım Güliz'i ve Calimero'yu sobelemek istiyorum.Hadi bakalım kolay gelsin
  • 4 yorum:

    Adsız dedi ki...

    canım ne demek izin verirsen nasıl memnun oldum anlatamam sobelendim diye en önemlisi de Hülyam beni sevmişte bak sobelemiş diye mutlu oldum hemen bende cevaplıyacağım teşekkür ederim arkadaşım benim:))

    Adsız dedi ki...

    Sevgili Hülyacım ,

    çok sevindim davetine tabiiki büyük bir zevkle kabul ediyorum davetini,yanlız seninle birlikte bloglardan tanıştığımız bir arkadaşım ceylende aynı zamanda beni sobeledi benzer bi oyunla ikinizin davetini birlikte yanıtlamış olucam,yani aldım kabul ettim....sevgiler

    HULYA dedi ki...

    Sevgili Güliz'ciğim,
    sende öyle bir pozitif elektrik var ki seni tanıyıp da sevmemek mümkün mü?Kendine çok iyi bak.öpüyorum canım

    HULYA dedi ki...

    Aslı'cığım anladığım kadarıyla bu isimsiz sensin.sobenin cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum canım.sevgiler