Pazartesi, Mayıs 07, 2007

IKINCI BULUSMA GERCEKLESTI

Evet ikinci buluşmayı da gerçekleştirdik.Bu seferki daha çok küçük çocukları olan arkadaşlar çocuklarıyla gelip rahat edebilsinler diye Montrö McDonald's da en yukardaki oyun bölümünde gerçekleşti.Toplantıya Samanyolu(Aslı),Almula,Selservis,Meeluu,İzmirlipinar,hilalincicileri,hilalin annesi,meeluu'nun kızları,Aslı,Selda ve Almulanın oğulları ve de tabii ki ben katıldık.Daha küçük bir grup olduğumuz için daha samimi bir ortamda geçti bu seferki.Almula'ya ilk kez karşılaşıyorduk ama hemen kaynaştık.Selda ve Meeluu'yla geçen toplantıda konuşma fırsatımız olmuştu ama Pınar erken gittiği için (daha doğrusu biz geç kaldığımız için) fazla konuşamamıştık.Bu sefer onu telafi ettik.Meeluu'nun gobelnelrine yine hayranlıkla baktık.Güzel kızları da ona yardımcı oluyormuş bu güzellikleri işlerken.Geçen sefer Melis Takı ablamızla da samimi olmuştuk.Bu sefer o uzakta olduğu için gelemedi.Gözlerimiz onu ve diğer arkadaşları aradı.İnşallah bir dahaki sefere deyip güler yüzle ayrıldık onlardan .

18 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba
canım sanırım harika bir günmüş
bu arada şablonun değişmiş
bir an şaşırıdm yanlış mı geldim diye
gayet güzel olmuş
sevgiler

Selcen Şenocak dedi ki...

Resimler çok güzel teşekkürler sizlerle tanışmak güzeldi sevgiler...

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Merhaba Hülya,
Eminim çok güzel bir gün geçirdiniz. Sanal ortamda aynı dili konuşan insanların böyle bir araya gelmesi ve tanışması bence çok güzel. Sevgiler,

Damak Tadı dedi ki...

Hülyam,Hülyam..
Sanal ortamdan çıkıp gerçek hayatta bu tür dostlukların kurulması ve edinilmesi beni de çok mutlu ediyor.İnan sizler adına bende sanki aranızdaymışım gibi mutlu oldum.
Dilerim bu dostluklar ilelebet kalırlar ve sürerler.

Allah ağız tadınızı bozmasın ve güzelliklerinizi artırsın.

Canım Hülyam sen her şeyin en iyisine layık güzel gönüllü bir cansın.

Seni kocaman tarafından öpüyorum canım.

Sevgin hiç eksilmesin.

Unknown dedi ki...

Hepiniz çok güzelsiniz,harika bir buluşma olmuş hepinizi çok seviyorum

aslı dedi ki...

Hulya'cım gerçekten çok güzel bir gündü sık sık tekrarlayalım....

Aybike Ceylan dedi ki...

Beni neden cagirmadiniz?:(
Sevgiler.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Hulyacığım ne yazık kı bu guzel buluşmanızda bulunamadım inşallah bı dahakı sefere.optum canımın içi...

Adsız dedi ki...

Ne güzel böyle dostluklar kurulması. Hem bir çok şey paylaşılıyor hem de yeni yeni insanlarla yeni yeni dünyalar keşfediyorsunuzdur. Umarım dostlukluklarınız daimi olur.

Sevgilerimle...

HULYA dedi ki...

Esra'cığım,
Bahar geldi diye şablonu değiştireyim dedim.Böyle çiçekli çiçekli oldu.Ablama da kahveli bir tane yapacağım.Beğendiğine sevindim canım.sevgiler

HULYA dedi ki...

Almula'cığım,
Seni tanımak da gerçekten çok güzeldi.Yeniden görüşmek ümidiyle.Sevgiler

HULYA dedi ki...

Burçin'ciğim,
Öncelikle bloğuma hoşgeldin diyorum.Bloğunu takip ettiğin insanlarla tanışmak gerçekten de çok hoş oluyor.Hatta daha önce keşfetmediğin kişileri de keşfedip sevmeye başlıyorsun.Gerçekten çok hoş bir etkinlik oldu.sevgiler

HULYA dedi ki...

Gülüm,
İzmir'e gelirsen senin için de böyle bir buluşma ayarlarız.Çünkü seni tanımayan ve de sevmeyen (henüz görmemiş olsalar da) yok.Herkse böyle bir buluşmaya can atar.Tabii söylemeye gerek bile yok sen gelince bende kalırsın.Başımın üzerinde yerin var canım.seni kocaman öpüyorum.Sevgiler.

HULYA dedi ki...

Seda'cığım,
Çok teşekkürler canım.biz de seni çok seviyoruz.Selamlar

HULYA dedi ki...

Aslı'cığım,
Senin sayende böyle günlere katılmaya başladım.Bloglar alemine iyi ki de gelmişsin.Sevgiler

HULYA dedi ki...

Aybike'ciğim,
Seni çağırmaz olur muyuz hiç..Çağırdık ama sen gelemedin:-((Sen buraya gelince (inşallah)yeniden bir buluşma ayarlarız.Sevgiler

HULYA dedi ki...

Ablacığım,
Bir dahaki sefere mutlaka sen de gelmelisin.artık sen de tamamıyle blogger oldun.Sevgiler

HULYA dedi ki...

Işıl'cığım,
Güzel dileklerin için çok teşekkürler canım.İnşallah Sizlerin buluşmasını da sayfalarınızdan izler sizleri daha yakından görme ve tanıma fırsatı buluruz.Sevgiler