Cumartesi, Kasım 24, 2007

COK ACI BIR HABER:GULE GULE ESRA!!!


Aşağıdaki yazımı yazıp arkadaşları şöyle bir dolaşayım dedim ama aldığım bir haberle beynimden vurulmuşa döndüm.Önce birisi kötü bir şaka yapıyor bu gerçek olamaz dedim ama ne yazıkki doğruydu.Sevgili blog arkadaşımız BÜYÜLEYEN MUTFAK KOKUSU sitesinin ve Kevgir dergisinin yazarlarından Esra'mız ne yazıkki vefat etmiş.Böyle bir haberi vermek de almak kadar zor inanın.
Esra için bir taziye defteri oluşturulmuş. Adresi burada …
http://esranintaziyedefteri.blogspot.com/

Güle güle Esra!Mekanın cennet olsun inşallah...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

esra için kevgir özel sayısı yapıyoruz bir ziyaret yeterli sayfama

Adsız dedi ki...

MERHABA SEVGILI ARKADASLAR BU HAFTAKI ,,PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 5,,ETKINLIGIN EV SAHIBINI BEN YAPICAM www.yenitadlar.blogcu.com

BENI YALNIZ BIRAKMIYACAGINIZI UMAR GUZEL TARIFLERINIZI BENIM ICIN YAYINLARSINIZ

KATILMAK ISTEGEN ARKADASLAR LUTVEN BANA YORUM BIRAKSIN BEN SIZE HEMEN GERI DONERIM

SIMDIDEN COK TESEKKUR EDER HEPINIZE KOLAY GELSIN DIYORUM

SEVGILER:NURCAN