Cuma, Kasım 16, 2007

CANIM BABAM IYI KI DOGDUN!!!

Bugün canım babamın yaşgünüydü.Ama ne yazık ki bizler yanında değiliz.Sağolsun anneciğim bizi pek aratmamış ama yine de keşke onun yanında olup o güzel yanaklarından öpsem ve ona şöyle deseydim:"Canım babam, iyi ki doğdun iyi ki varsın.Ve o kadar şükrediyorum ki iyi ki benim babamsın.Dünyaya yeniden gelebilseydim yine senin benim babam olmanı isterdim.Nice mutlu yıllara her zaman bizimle olabilmen dileğiyle.Ellerinden öpüyorum."
Ablamın bilgisayarı hala düzelmediği için o ne yazık ki yazamıyor ama buradan onun adına da babacığımın yaşgününü kutluyorum.
Bu güzel kirazlı cheesecake'i yazın babacığım için yapmıştım.Bu pastayı ona ithaf ediyorum.En içten sevgilerimle canım babama...

6 yorum:

Tuba dedi ki...

Bu duyguyu cok iyi biliyorum Hulya'cigim. Allah saglik versin de, kavusmalar hep olur. Babana nice mutlu yillar diliyorum. Sevgiyle,

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım babacığının doğum günü kutlu olsun. Hep birlikte olmanız dileğiyle sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım babacığımın doğum gununu candan kutluyorum. IYIKI BIZIM BABAMIZSIN.Seni cok sevıyoruzzzzz.

HULYA dedi ki...

Tuba'cığım,
sanırım sen de uzaktasın ailenden bu yüzden beni iyi anlarsın.İyi dileklerin için çok teşekkürler

HULYA dedi ki...

Almula'cığım,
İyi dileklerin için çok teşekkürler canım.Görüşmek umuduyla.Sevgiler

HULYA dedi ki...

Ablacığım,
En nihayet bilgisayarın düzeldi de sana kavuştuk.Yeni yazılarını bekliyorum.Sevgiler