Cumartesi, Kasım 24, 2007

CANIM ANNECIGIM IYI KI DOGDUN!!!



Bugün canım anneciğimin yaşgünü.Ama ne yazık ki bizler her sene olduğu gibi ondan uzaktayız.O Kıbrıs'ta bizler ise buradayız.3 evladı var ama üçü de şu anda İzmir'de.Sağolsun canım babacığım her sene yaptığı gibi bizleri pek aratmamış ve sabahtan itibaren bir sürü süpriz yapmış ona , ama yine de keşke onun yanında olup o güzel yanaklarından öpebilsem ve ona şöyle diyebilseydim:"Canım anneciğim, iyi ki doğdun iyi ki varsın.Ve o kadar şükrediyorum ki iyi ki benim annemsin.Dünyaya yeniden gelebilseydim yine senin benim annem olmanı isterdim.Nice mutlu yıllara her zaman bizimle olabilmen dileğiyle.Ellerinden öpüyorum."
Ablamın bilgisayarı da artık düzeldi ve sanırım o da bugün anneciğimin yaşgününü bloğundan da kutlar.
CANIM ANNECİĞİM BİR KEZ DAHA DİYORUM Kİ İYİ Kİ DOĞDUN İYİ Kİ VARSIN!!!

Hiç yorum yok: