Perşembe, Ocak 29, 2009

EGELIMDEN GUZEL BIR MIM! VE IZMIR BULUSMASI!!!




Çoooook uzun zamandır sizlerle bişeyler paylaşamıyorum ama zamanı gelince neden böyle olduğunu sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.Henüz paylaşamıyorum ama şunu söyliyebilirim ki hem benim hem de kızımın hayatında büyük değişiklikler olacak.


Sevgili arkadaşım EGELİ beni mimlemiş.Çok değişik ve kolay bir mim ,aynı zamanda çok da eğlenceli, cevaplamakta birazcık geciktim ama kusura bakma Mübeccel'ciğim......


1- Yakınınızda bulunan ilk kitabı elinize alın.


2- 161'inci sayfayı açın.


3- 5'inci cümleyi bulun.


4- blog sayfasına yazın.


5- En güzel cümle veya en güzel kitabı seçmeyin !sadece en yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.


6- 5 blog arkadaşınıza yollayın.


En yakınımdaki kitap ,baş ucumdaki kitaptı ,BARACK OBAMA UMUDUN CESARETİ-AMERİKAN RÜYASINI YENİDEN CANLANDIRMAK ÜZERİNE DÜŞÜNCELER:


161. sayfadaki 5. cümle ise aynen aktardığım gibi:"Amerika'nın GSMH'sı halen Çin ve Hindistan'ın toplamından büyüktür."


Ben kimleri mimleyim bilmiyorum çünkü bir çok arkadaşımız mimlenmiş ama mimlenmeyen arkadaşlar bana cevap yazarbilirlerse çok sevinirim.


Bu arada nerdeyse toplantı günü gelecek ama bir türlü fırsat bulup yazamadım bu hafta sonu izmirli blogcular olarak buluşuyoruz.Henüz duymayan ve gelmek isteyen arkadaşlar varsa diye aynen bu etkinliğe öncülük eden sevgili Figen'in sayfasından alıp yazıyı sizlere kopyalıyorum:


31 Ocak Cmt. Saat 12.00 'de Yemek ve biz blogunun sahibi Sevgili Arkadaşımız Figen'in düzenlediği bu buluşma bence yılın buluşması olacak.2009'un ilk ayında böyle kalabalık bir buluşma olması çok güzel. Ayrıntılı bilgi için Figen'e mail atabilirsiniz.Mail adresi:figenkaravas@gmail.com .Hadi buluşmak üzere....::))))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sizlere guzel bir buluşma diliyorum gelecekolan herkese bendende selam iletirseniz sevinirim sevgiler sevil

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sizlere iyi bulışmalar arkadaşlar :)))

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Canım güzel bir buluşma olur umarım,çok güzel vakit geçirmenizi dilerim öptüm...

sibellebutikpasta dedi ki...

Canım buluşmanız ne güzel, keşke gelebilsem:-((Öpüyorum seni, herkese selam...