Salı, Ocak 23, 2007

YENİDEN MERHABA

Merhaba mutfak ve blog dostlarım.!
Sizlere uzun zamandır yeni tarifler yayınlayamadım ama aslında yayınlamak için bir sürü tarif biriktirdim.ama evimde tadilat vardı ve ustalar çalışırken benim bilgisayarla aramdaki bağımı(yani internet kablomu!) kopardılar.Eh bende bol bol resim ve video çekerek internetle aramdaki bağları yeniden güçlendirebileceğim o gün yani bugün için biriktirdim.Fırsat buldukça sizlerle bir bir paylaşacağım.
Bu blog beni sizlere bağlarken bir taraftan da Amerika'ya gittiği için istemiyerek de olsa aramızdaki bağların koptuğu çok sevdiğim üniversite arkadaşım Aybike'ye de bağladı.Bana bloğumdaki chatboxa bıraktığı mesaj sayesinde kendisine ulaştım ve artık sık sık haberleşiyoruz. Hatta bu blog işini ona da aşılamayı başardım ve o da kendi bloğunu açtı.Ziyaret etmenizi tavsiye ederim.Daha üniversite yıllarında bizlere yaptığı birbirinden nefis şeyleri hatırlıyorum da şimdi kimbilir neler yapıyordur?Eğer ona ulaşmak isterseniz resmin üstüne tıklayın.
Beni de sık sık ziyaret etmeyi ve güzel tariflerinizi benimle paylaşmayı unutmayın.
Sağlık ve afiyetle kalın. Posted by Picasa

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canim benim destegine ve yardimmna cooook tesekkurler.Hasretle opuyorum

HULYA dedi ki...

aybike'cim,
Ne demek her zaman arkandayım.Bloğun çok güzel oldu bu arada.Ben de seni öpüyorum.