Cumartesi, Haziran 13, 2009

CANIM KIZIM IYIKI DOGDUN


Bugün canım kızımın yaşgünü.Aslında arkadaşlarıyla kutlamayı düşünüyorduk ama benim yoğunluğumdan dolayı bir türlü yapamadık ve annemler de aniden süpriz yapıp gelince hep beraber Urla'da kutlamaya karar verdik.Bu satırları yazarken bir yandan da pastasını hazırlıyorum.Geçen sene yeğenime de yaptığım "RED VELVET CAKE" yaptım kızım için.Bu sene illa da Kitty'li pasta istedi bende çeşitli pasta modelleri buldum ama sonunda sadece kafasını yapmaya karar verdim.Kreması için peynir kreması kullandım ama içine muz da kattım.Çok lezzetli bir krema oldu.Bakalım anneannesi neler yapacak onun için.Daha sonra buraya çektiğim doğum günü resimlerini eklemeye çalışırım bu yazıyı bir gece önce yazıyorum yani daha pastasını bile sülemedim ama süsleyip resmini buraya yetiştirmeye çalışacağım.Bu sefer pastanın tarişfni de koyacağım buraya.Ama bir müddet Urla'da kalacağız ve orda da net yok.Bu yüzden ne zaman ekleyebilirim henüz bilemiyorum.

CANIM KIZIM İYİ Kİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN VE İYİKİ BENİM KIZIMSIN!!

SENİ ÇOK SEVİYORUM BİRİCİK KIZIM.!!

DAHA NİCE YILLARA HEP BERABER İNŞALLAH!!!!

8 yorum:

hanife dedi ki...

kızının doğum günü kutlu olsun pasta ne kadar güzel olmuş

Pembe Tatlar dedi ki...

Pasta tek kelime ile harika ellerine sağlık canım...
Kızınada rabbim mutlu sağlıklı bir ömür yaşatsın inşlh doğum günü kutlu olsun..

Yaren dedi ki...

Hülyacim canim benim öncelikle Aleynanin dogum günü kutlu olsun,ona zuuun bir ömür diliyorum ,saglikli mutlu basarili bir hayati olsun.Birbirinizden ayirmasin yakin kilsin canim.Pastasi da cok sirin olmus.Cok güzel yapmis annecigi.Kim bilir ne kadar cok sevinmistir.Hepinize iyi eglenceler iyi kutlamalar diliyorum canim.Sevgiyle kal Canim,öptüm:)

harosa dedi ki...

kızının doğum günü kutlu olsun canım sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Nice güzel yaşlara canım, kızına güzel ve şansı açık bir ömür diliyorum.
Pasta harika, doğum günü mekanı ise ayrı güzel Urla..artık dönüşte bekliyoruz doğumgününden kareleri..
sevgiler

Gönül dedi ki...

hayatım güzel yorumun ve desteklerin için teşekkür ediyorum..sevgilerimle öpüyorum

Gönül dedi ki...

hayatım güzel yorumun ve desteklerin için teşekkür ediyorum..sevgilerimle öpüyorum

Ayse Pamuk dedi ki...

Kızın iyi ki doğmuş nice yaşlara inşallah