Pazartesi, Kasım 17, 2008

OGRETMENLER GUNU TARIFLERI!!!

Bloğuma yazmaya uzuuuun bir ara verdim.Bu arada sevgili Ayşe tarafından düzenlenip hayatımıza renk katan yaman etkinlikler serisinin Kasım ayı durağı benim...Az daha ev sahibeliği yaptığım bu etkinliğe kendim katılamayacaktım ama en sonunda kendimi toparladım apar topar bir logo hazırladım ve voila! işte burdayım.Bu arada beni merak edip yorum yazan, mesaj gönderen tüm arkadaşlara binlerce kez teşekkürler.Kendimle ilgili neler olduğunu inşallah en kısa sürede siz dostlarımla paylaşacağım ama şimdi önümüzde bir etkinlik var.Bana çok iyi bir moral olacağını düşündüğüm bir etkinlik hem de, sizler de lütfen beni yalnız bırakmayın.Konu olarak Öğretmenler gününü seçmeyi uygun bulduk sevgili Ayşe ile.Aynı zamanda geçen sene bu aylarda kaybettiğimiz ve kendisi de bir öğretmen olan sevgili Esra'mızı da bu vesileyle analım istedim.Sizler de eğer bu etkinliğe katılmak isterseniz öğretmenler gününe uygun olduğunu düşündüğünüz
  • süslü pasta veya kurabiyeler
  • süslü cupcake veya mini pastalar
  • kendi hazırladığınız kart veya el işleri
  • Sevgili Esra'mızın zevkle uyguladığı tarifler
  • ve benim aklıma gelmeyen öğretmenlerinize ithaf edeceğiniz her türlü şey.

Etkinliğe katılmak için bloğu olanlar blog adı ve adresini tarifleriyle beraber kurabiyecim@gmail.com adresine, bloğu olmayanlar ise isim ve nerden katıldıklarını tarifleriyle birlikte yine bu adrese gönderebilirler.Eğer elime ulaşırsa tarifleri 24 kasımdan itibaren yayınlamak istiyorum.Ama üzülmeyin katılmak için 12 Aralığa kadar süreniz var.

Hadi arkadaşlar katılımlarınızı bekliyorum.

Logoyu sayfanızda yayınlayıp bana destek olursanız çok sevinirim.Eklemek için kodları en üste yerleştirdim.

NOT:Arkadaşlar logoda sorun vardı.Sevgili Ayşe beni uyardı bende düzelttim.Artık düzgün şekilde çalışıyor.

25 yorum:

Damak Tadı dedi ki...

Hülya'm,seni görmek büyük mutluluk canım..Etkinliğin umarım bol katılımlı olur canım..Şimdiden sana kolaylıklar diliyorum..


Kocaman öpüyorum seni canım..

meleginmarifetleri dedi ki...

Hülyacım bloguna dönmene sevindim:) canım..
Etkinlik için şimdiden düşünmeye başladım bile..
Sana kolaylıklar dilerim
Hoşçakal..
msnde de görünmez oldun görüşelim canım byyy

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

SEVGİLİ HÜLYA MERHABALAR,
Çok anlamlı ve harkulade tariflerin geleceği bir etkinlik olacak diye düşünüyorum..
seve seve katılaırız tabiiki..
sana kolaylıklar diliyor bol paylaşımlı olmasını temenni ediyorum.
sevgiler NuNu

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım arkadaşım sayfanda yazını görünce çok sevindim bu etkinlik eminim iyi bir moral olacak bizler seninleyiz.
Hayata tertemiz bir sayfa ile yeniden başlayacaksın, bundan sonra herşey gönlünce olsun...
Sevgilerimle çok öpüyorum.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım bol katılımlı bır etkınlık dılıyorum.Kolay gelsın..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sonunda geldin canım hem de ne gelmek süperrsinnn!!!Çok eğleneceğiz demek ki!

Sevgiler,
Evren

ayseyaman dedi ki...

Hülyacım hosgeldin, dilerim bu etkinlik sana moral olur, ellerine emeklerine sağlık, sana kolaylıklar diliyorum..
Canım logoda sorun var sanırım.
Ben ekledim ama üzerine tıklayınca sana gitmiyor.
En içten sevgilerimle

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Bir öğretmen olarak ben de katılmalıyım bu etkinliğe :) Kolaylıklar diliyorum..

HULYA dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım,
desteğiniz için çok teşekkürler.Hepinizi bu etkinlikte görmeyi diliyorum.Ayşe'ciğim logoyu düzelttim canım.

DENİZSEFASI dedi ki...

yeni etkinliği merakla bekliyordum, bir öğretmen olarak mutlaka katılacağım.

sevgiler...

Unknown dedi ki...

Hülya'cım merhaba bloğuna ilk ziyaretim bu inşallah bundan sonra sıksık görüşürüz.Etkinlik için tarif yollıycam inşallah,sımsıcak sevgiler.
Derya

HULYA dedi ki...

Sevgili denizsefası, devgili derya katılımınızı sabırsızlıkla bekliyorum.Her zaman beklerim.Sevgiler

Tijen dedi ki...

Hülya'cığım nasıl özlemişiz sesini. Çok sevindim senden haber aldığıma. Her şey gönlünce olsun!

Yaren dedi ki...

Oh bee sonunda geldin,yorununu okur okumaz hemen sayfana uctum. Bende seni cok özlemisim canim,insal her ne sorunun varsa kisa zamanda düzelir.Etkinlik yaparsinda ben katilmazmiyim,insal. canim katilacam.Seninlede konusup hasret gidermek isterim.Bayagi bizi merakta biraktin canim.Sana sevgilerimi birakiyorum :)

şeker pasta dedi ki...

Hülya ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler...
Etkinlik konusu çok hoş, sana kalaylıklar diliyorum, çok güzel tarifler çıkacağından eminim.
Sevgiler...

keskinli dedi ki...

canim cok özlemistik ya bu kadar ara verme bir daha bol katilimli bir etkinlik olur insallah sevgiler öptüm

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımcımmm yine harika bir etkinlikle karşımızdasın, inşallah bende katılabilirim. Canım bende sizi çokkkkkkkkkkk özledimmmmmmmm, hemen buluşalımmmmmmmmmm, haber bekliyorum, öptümmmmmmmm...

NuR dedi ki...

Sevgili Hülya, çok anlamlı bir günle ilgili etkinlik, bol paylaşımlı olması dileği ile vede merakla bekliyorum. Kendinle ilgili umarım seni mutlu edecek şeyler yaşamışsındır. her şey gönlünce olsun
Sevgiyle kal

ozlemhan dedi ki...

Uzun zamandır etkinlikleri takip edemiyordum Senin etkinliğinle beraber kendime gelecem.Çok güzel bir tarifle katılacam inşallah. Canım benim başarılar diliyorum sana. kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Hulyacim, merhaba. Uzun zamandir haberlesemiyoruz. Umarim iyisin. Welcome back to the blogging world:) Yeni tarifelerini bekliyorum. Bloq'uma geldiyin icin gesekkurler. Optum.

SARI PAPATYALAR dedi ki...

hülyacım etkinliğinde kolaylıklar diliyorum çok güzel bir konu seçmişşin inşallah bol bol katılım olur sevgiler

Adsız dedi ki...

canım etkinlik için tarifim yayında alırsan sevinirim.güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle nilgün

Ayşegül İlikçi dedi ki...

Merhaba Hülya Hanım, ben de bir öğretmen olarak etknliğinize "Künefe" tarifimle katılmak istiyorum. Görüşmek dileğiyle...

SARI PAPATYALAR dedi ki...

hülyacığım tarifimi yayınladım gelip alabilirsin kolay gelsin canım

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!