Perşembe, Mayıs 22, 2008

BU GUN BENIM DOGUMGUNUM:IYI KI DOGDUM :-)))

Arkadaşlar bugün benim yaşgünüm.Aslında 21 Mayıs'ta doğmuşum ama kimliğe göre yani resmi olarak yaşgünüm bugün yani 22 Mayıs.Doğum günümü bana yorum yazarak kutlayan veya bloğuna yazarak kutlayan canım ablam Özay'a ve canım arkadaşım Aybike'ye çok çok teşekkür ediyorum. Dün akşam canım Yaren'ciğim bana süpriz yapmış ve kahvede benim için özel "iyiki doğdun" müziği eşliğinde güzel bir kart ve yazıyla doğumgünümü kutlamış.Benim için çok hoş bir süpriz oldu.Orijinalini görmek ve kahveye uğramak için resmin üzerine tıklayabilirsiniz.Kendimi çok özel hissetirdiğiniz için hepinize binlerce teşekkür.


Ayrıca msn veya facebooktan kutlayan veya telefon eden tüm arkadaşlarıma da buradan yeniden teşekkür ediyorum.

Bu seneki doğum günüm çok özel oldu çünkü canım babam dün bir süpriz yaparak İzmir'e geldi.Bu yüzden dün alelacele bir pasta ve onun sevdiği gibi kakaolu kurabiyeler yaptım aslında pasta olarak aklımda başka modeller vardı ama artık bununla idare edeceğim:-))


Tarifler en kısa zamanda.

HEPİNİZİ ÖPÜYORUM VE BENİ DOĞURUP BUGÜNLERE GETİREN ANNECİĞİME VE BABACIĞIMA VE BANA İKİNCİ BİR ANNE GİBİ KOL KANAT GEREN ABLAMA DA BURADAN TEŞEKKÜR EDİYORUM.DÜNYAYA BİR DAHA GELSEM YİNE SİZİN BENİM AİLEM OLMANIZI İSTERDİM.SİZLERİ ÇOOOOOKKK SEVİYORUM.

SEVGİLİ EŞİM VE ÇOCUKLARIM SİZLERİ DE ÇOK SEVİYORUM.....

BÜTÜN ARKADAŞLARIM- ŞAHSİ OLARAK VEYA BLOG DÜNYASINDAN TANIDIĞIM- SİZLERİ DE ÇOK SEVİYORUM.BLOĞUMA BİR GÜN BİLE UĞRAMASANIZ MERAK EDİYORUM.HER ZAMAN BENİMLE OLUN OLUR MU??

74 yorum:

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Hülyacım
iyiki doğdun,iyiki blogcu oldunn
Yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun
doğumgünün kutlu olsun

pasta ve kurabiyede harika görünüyor
sevdiklerinle beraber nice yıllara

sevgiyle kal

kirazdünyası dedi ki...

doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara sevdiklerinde beraber :)

elma şekeri dedi ki...

iyiki dogdun iyiki varsin iyiki bizim aramizdasin iyiki arkadasimizssin
Mutlu nice senelere...
Sevgilerimle........

HULYA dedi ki...

Dilek'ciğim,
çok teşekkürler canım.Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkürler.Sevgiler gönderiyorum

HULYA dedi ki...

Sevgili kiraz dünyası,
çok teşekkür ediyorum.Her zaman bekliyorum.Sevgiler

İLKAY dedi ki...

iyi ki doğdun....iyi ki varsın hülyacığım...

HULYA dedi ki...

Sevgili elmaşekeri,
güzel dileklerin beni çok mutlu etti sizler de iyi ki varsınız ve benim arkadaşlarımsınız.Sevgiler gönderiyorum

HULYA dedi ki...

İlkay'cığım,
canım çok teşekkürler.Sizler de iyi ki varsınız ve beni unutmadınız.Sevgiler

Nilgün dedi ki...

Nice mutlu huzurlu saglikli ailen ile birlikte güzel yillara canim..
Dogum günün kutlu olsun


SEVGILER

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

CANIM KARDEŞİM IYIKI DOĞDUN IYIKI BENIM KARDEŞİMSİN.SENİİİİ COOOOK SEVIYORUM.HAYIRLI MUTLU YAŞLAR...

uygarimizlahayat dedi ki...

Canım benim mesajımı almışsındır umarım, tekrar doğum günün kutlu olsun, kocamannnnnnnnnnnnn öpüyorum seni canım arkadaşım, iyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun, iyi ki seni tanımışım...koskocomannnn sevgilerrrrrrrrr...

HULYA dedi ki...

Nilgün'cüğüm,
güzel dileklerin için çok teşekkürler canım.Her zaman beklerim.Sevgiler

HULYA dedi ki...

CANIM ABLACIĞIM,
BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN DE İYİ Kİ BENİM ABLAMSIN VE İYİ Kİ VARSIN.KOCAMAN ÖPÜCÜKLER!!!

HULYA dedi ki...

Canım uğurböcüküm,
mesajını aldım tatlım çok teşekkürler.Güzel dileklerin için de kocaman teşekkürler ve öpücükler gönderiyorum.Seni tanıdığıma ve de arkadaşım olduğuna çok memnunum.Sen de iyi ki varsın canım.Sevgiler

Adsız dedi ki...

selam adaşım..
Nice mutlu huzurlu saglikli ailen ile birlikte güzel yillara canim..
Dogum günün kutlu olsun....sevgilerimle.

Yaren dedi ki...

Hülyaciiim canim benim dogum günün kutlu olsun,Iyiki dogmusun,iyiki seni tanimisiz.Yeni yasin sana saglik basari,mutluluk versin.Uzuuun bir ömür diliyorum canim,.Öptüm.

Adsız dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun.Nice yıllara!

Yaren dedi ki...

Hülyacim canim benim dogum günün kutlu olsun,iyiki dogdun canim.Sana uzun bir ömür diliyorum ,saglikli mutlu basarili huzurlu sevdiklerine bir arada olcagin bir hayatin olur insal.
Seni aradim telefonla ama evde yoktun.Cafemize ugra ordada süprizim var.Öptüm canim benim:)
Bir kere yazdim ama yayinlanmadi galiba,ikinciye yaziyorum insal bu olur.

Adsız dedi ki...

CANIM DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN NICE YILLARA INSALLAH SAGLIK VE SIHHAT ICINDE BIR ÖMÜR GECIRIRSIN SEVGILER

sevimin sayfasi dedi ki...

hülyam benim dogüm günün kutlu olsun, nice mutlu yillara ailenle ve tüm sevdiklerinle beraber canim arkadasim benim iyiki seni tanimisim
kocaman öpüyorum

zarpandit dedi ki...

HAPPY BİRHTDAY DAY TOO YOU:)(yanlış olablir yazılan lutfen pas geçiniz önemli olan içeriği jnm demi yane:D )
bak şuan çığlık çığlığa kutluyorum ama sen duymuyosun olsun:)
nice senelere hülya abla kocaman öpüyorum tüm dileklerini gerçekleştirsin rabbim bu benim dogum gunu hediesi kapsamındaki duam:)

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Hülya'cığımmm,

Doğum günün, yeni yaşın kutlu olsun, sana hep sağlık ve mutluluk getirsin:))

İyi ki doğmuşsun......

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

Adsız dedi ki...

mutlu huzurlu saglikli uzunnnnnnnnn yillar dilerim canim

iyi ki dogudun
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

NuR dedi ki...

Sevgili Hülya,
Sevdiklerin vede sevenlerinle nice mutlu yıllar dilerim canım. DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN
Sevgiyle kal

ss dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Hulya'cigim,
Tekrar kutlu ve mutlu olsun. Ne kadar sevindim babanin gelmesine, gozun aydin olsun. Senin gibi iyi yurekli birini dunyaya getirdikleri icin onlari da kutluyorum, seni cok ozledimmmmm

fatosun mutfagından... dedi ki...

canımm iyi ki doğdun..sağlıklı mutlu başarılı uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun bir ömür senin olsun inşallah..hayırlı cumalar sevgiler canımmm

sevdamavisi dedi ki...

Hülyacığım,
mutlu yıllar canım. defterime kaydetmiştim ama dün fırsat bulamadığım için ancak bugün yazma fırsatı buldum. canım sevdiklerinle nice mutlu yıllara...

Kurabiyeci dedi ki...

Sevgili hünerli adaşım,
güzel dileklerin için çok çok teşekkürler.Sevgiler gönderiyorum:-)

HULYA dedi ki...

Yaren'im,
mesajın geldi birtanem.süprizine ise bayıldım.Çok teşekkür ediyorum.Telefonla aradığını arama listesindeki numaralardan gördüm çok duygulandım.Kocaman sevgi ve öpücükler gönderiyorum.

HULYA dedi ki...

Sevgili Deryadan lezzetler,
güzel dileklerin için çok teşekkürler canım.Sevgiler gönderiyorum:-)

HULYA dedi ki...

Sevgili Sevgiseli,
çok çok teşekkür ediyorum canım.Güzel dileğine amin diyor ve sevgiler gönderiyorum.

HULYA dedi ki...

Tatlı Sevimim,
güzel dileklerin için çok çok teşekkür ediyorum.Ben de iyi ki de blog dünyasına girmişim ve sizler gibi mükemmel arkadaşları tanımışım .Kocaman sevgiler gönderiyorum

HULYA dedi ki...

Gökçe'ciğim,
ziyaretin beni çok sevindirdi.Her zaman bekliyorum güzel duan ve dileklerin için de çok çok teşekkürler amin diyor ve sevgilerimi gönderiyorum.:-)

HULYA dedi ki...

Rapunsel'im,
Canım çok çok teşekkürler güzel dileklerin için.Kocaman sevgi ve öpücükler gönderiyorum:-)

HULYA dedi ki...

Sevgili Yenitadlarım, Nurcan'ım,
Güzel dileklerin için çok çok teşekkürler canım.Kocaman sevgi ve öpücükler gönderiyorum:-)

HULYA dedi ki...

Sevgili Şennur'um,
Güzel dileklerin için çok çok teşekkürler canım.Kocaman öpücükler gönderiyorum.Sevgiler:-)

HULYA dedi ki...

Sevgili Selda,
ziyaretine çok sevindim.Her zaman beklerim.Sevgiler

HULYA dedi ki...

Canım Aybike'm,
Tekrar teşekkürler canım.Bu sene güzel bir doğum günü geçirdim babacığımın gelmesiyle keşke anneciğim de gelebilseydi.Ben de seni çok özledim canım geçen sene ne güzel gelebilmiştin bu zamanlar keşke yine gelebilsen.Kocaman öpücük ve sevgi gönderiyorum:-)

HULYA dedi ki...

Sevgili Fatoş'um,
güzel dileklerin için çok çok teşekkürler canım.Sana da hayırlı cumalar.Kocaman sevgiler gönderiyorum:-)

HULYA dedi ki...

Sevda'cığım,
çok çok teşekkürler canım.Güzel dileklerine amin diyor ve kocaman sevgi ve öpücükler gönderiyorum:-))

sarımutfak-hande dedi ki...

doğumgünün kutluolsun cnm sevdiklerinle beraber nice mutlu sağlıklı yıllara
pastada harika görünüyor

Adsız dedi ki...

canım nice senelere sevdiklerinle hep beraber inşallah yeni yaşın tüm güzellikleri beraberinde getirir umarım tüm dileklerin gerçek olur :)
İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN!!!
pasta ve kurabiyeler nefis görünüyor ellerine sağlık

Tijen dedi ki...

Nice yaşlara Hülya'cığım! Her bir yaşın, damağında kalsın tadı.

Adsız dedi ki...

Hülyacığım nice yıllara canım.mutlu ve sağlıklı kocamaaaaaaaaan bir ömür diliyorum.gözün aydın baban geldiği için.ne güzel yapmış.ellerine sağlık bu arada.
bende pek bakamıyorum bu aralar bloğa . öpüyorum canım.
sebilay.

SARI PAPATYALAR dedi ki...

HÜLYACIM DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN (BİRAZ GEÇTE OLSA)BABANLA KUTLAYABİLDİĞİNE ÇOK SEVİNDİM SEVDİKLERİNLE HAYIRLI MUTLU YILLAR ARKADAŞIM ÇOK ÖPTÜM BABANA SELAMLAR

ebrulitatlar dedi ki...

Hülya'cım doğumgünün kutlu olsun. iyiki doğmuşsun. Sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar dilerim. Sevgiler canım, iyi haftasonları..

Disalce dedi ki...

aaaa nasıl kaçırmışım....ama olsun bir günden bişey çıkmaz dimi..

canım arkadaşım doğum günün kutlu olsun...

Allah sevdiklerinle beraber güzel bir hayat diliyorum.....

öpüyorum seni...

pelince dedi ki...

Hülya nice mutlu senelere,babacığında süpriz yapmış ne mutlu sana..Tüm dileklerin gerçek olsun yeni yaşında..
Pastalar mamalar nefis,ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Etkinliğimize katıldığınız için çok teşekkür ederim.Harika tariflerinizle etkinliğimizi şenlendirdiniz.Etkinliğimiz yarın sona eriyor.Yarın akşama kadar tariflerinizi bekliyorum.Bir etkinlik biterken yeni bir etkinliğim başlıyor.Ye # 34 bulgur etkinliği.Etkinliklere sürekli benim ev sahibi olduğumu düşünmeyin sakın.Porselen demlik çay etkinliği ev sahibi olmam salata yarışmasında ki birinciliğimden dolayıydı.Yarışmanın ödülü etkinlikte evsahipliği yapmaktı.Bulgur etkinliği ise bir sene öncesinden 2008 mayıs ayında evsahipliği yapacağım belli olmuştu.Yani bir yıldır bulgur etkinliğini bekliyordum.Sizleri YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİNE mutlaka bekliyorum.Bulgurla yaptığınız bir tarifi yayınlayıp,başlığına YE#34 BULGUR ETKİNLİĞİ yazıp,etkinliğin benim sitemde olduğunu belirtmeniz yeterli.İster bana yorum yazabilirsiniz,istersenizde ye34bulgur@hotmail.com adresine adınızı,bulunduğunuz şehri,tarifinizin adını,sitenizin adresini göndererek katılabilirsiniz(Lütfen yorumlarda da bunları belirtin).Pazartesi tarifleri yayınlamaya başlıyorum.26 mayıs son katılım demiştim.Önceki etkinlikten dolayı bu etkinliğimizi fazla tanıtamadım.Bu yüzden tarifleri yayınlamaya başladığımda da gönderebilirsiniz.Bir ricamda etkinlik banner ını eklerseniz sevinirim(ekleyenlere çok teşekkür ederim).Böylelikle etkinliğimizden daha fazla arkadaşın haberi olur.Pazartesi görüşmek dileğiyle.Hepinizi bekliyorum.

anneminkizıyim dedi ki...

Canim Hülyacigim,
gogum günün kutlu olsun.
Allahim saglikli ve mutlu yasamlar versin.
Telaslarimdan biraz gec oldu ama affeersin insallah.
Dün cok güzel bir kutlama ile lizimin nisani oldu, insallah senin kizinda da yasarsin, tatli telaslar...
Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hülyacığımm o kadar mutlu yıllar bitanem ömürboyu tatlı vr güzel günler geçir sevdiklerinle öpüyorum seni çookk
Byee

egeli dedi ki...

CANIM HÜLYA'CIM,DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ,ALLAH UZUN UZUN ÖMÜRLER VERSİN İNŞALLAH,BU ARADA ÖZAY'IN ABLAN OLDUĞUNUDA ÖĞRENMİŞ OLDUM,SENİDE ÇOK SEVDİĞİ BELLİ,NE GÜZEL YAZMIŞ....SEVGİLER

Yaren dedi ki...

Hülyaciim ne kadar naziksin canim,süpriz olsu benim icin:))) Ben cuma gününden beri evde degildim,dün gece yarisi eve geldik.Tekrar yasin kutlu olsun,seni coook öpüyorum canim arkadasim:)

Damak Tadı dedi ki...

Hülyam,Hülyamm..

İyi ki doğmuşsun sen,iyi ki canım olmuşsun sen,iyi ki varsın sen..Nice sağlıklı mutlu yıllara tüm sevenlerinle birlikte bitanem..Gülen yüzün hiç solmasın..

Geçiktiğim için çok özürler..Bu aralar her şeye çok gecikiyorum..Ne olacak halim bilmiyorum..))

Kocaman kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum bitanem..

Tuğba dedi ki...

Merhaba Hülya,
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 24
http://porselendemlik.blogcu.com , http://birdemliksohbet.blogspot.com ve
http://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
• Akşam üstü sohbetine gelen dostlara
• Hanımlarla yapılan günlere
• Beş çayına gelen misafirlere
• Herbiri birbirinden lezzetli tarifler..

26 Mayıs 2008 (pazartesi) -- 8 Haziran 2008 (pazar)
tarihleri arasında Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğini 24 bende yani http://www.keyiflimutfagim.com/ da düzenlenecektir..
Tüm arkadaşlarımın katılımlarını bekliyorum.


AYRICA :
PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ DERGİSİ ÇIKIYOR..
Yayına Hazırlayanlar
http://nasibim.blogcu.com
http://birdemliksohbet.blogspot.com
Sorumlu Müdür
http://selmahlc.blogcu.com
Grafik Tasarım Düzenleme
Yagmur İpar

Sizde sunumuna özen göstererek hazırladığınız, leziz ikramlarınızın dergide yer almasını istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine onay mesajı gönderebilirsiniz.
Bunun için yapmanız gereken tek şey
• adınızı
• sitenizin adresini
• dergide yer almasını istediğiniz tarifin adını
• tarifin link adresini göndermeniz yeterli olacaktır:)
Örnek
isim: SEVİL SAHİN
site adı: http://birdemliksohbet.blogspot.com
Tarif : SALATA YARIŞMASI
Link:http://birdemliksohbet.blogspot.com/2008/05/ite-salata-yarimamizin-birincisi.html

Ayrıca bu dergi için sponsor olmak istiyorsanız porselendemlikdergi@hotmail.com adresine başvurabilirsiniz.

İlker Ergin dedi ki...

canım arkadaşım doğum günün kutlu olsun.Sağlıkla ve ailenle daha nice yaşdönümlerine kavuşmanı diliyorum.Öpüyorum canım.Sevgiler...

Swati dedi ki...

Dear Hulya
I am back from my break and so wanted to see what you have been up to..Was it your birthday?
The cake looks very delicious..Could you please share the recipe with me in Eng!!
U can email it to me on sugarcraftindia.blogspot.com

Love the cookies as well!!

Adsız dedi ki...

geçmiş doğumgününüz ama olsuun.yeni yaşınız sağlık başarı ve bol bol da mutluluk getirir inşallah..sevgiler

Sibel Bay dedi ki...

Aaa Hülya ablacıım:( Çok geç kalmışım ama lütfen tebriklerimi kabul edin.
Böyle gönlünüz şen, keyifli ve huzurlu nice yaşlar diliyorum size((: En güzel hediyeyi almışsınız bile babanızın gelişiyle. Sizin sunduklarınızda muhteşem tek kelimeyle; kelebekli pasta tam da mevsime uygun cıvıl cıvıl((:
Çok öpüyorum Hülya ablacım...

butterfly dedi ki...

Hülyacım yeni evlilik hallerimden, evde internetimiz daha bağlanmadığından uğrayamadım bir süredir. Gecikmeli de olsa doğumgünü kutlamamı kabul et lütfen.
İyi ki doğdun canım...Seni tanımak çok güzel:).
Sevgiler..
aslı

Ferhanca dedi ki...

Hülyacım bu ne güzel bir yazı..
Doğum günün kutlu olsun.Çocuklarınla ,eşinle, annenle, babanla, ablanla daha nicelerini kutla.
hiç birini insan daha za sevemiyor veya ayırt edemiyor.Allah iyi günler göstersin canım hepimize..
Babacığında gelmiş en büyük hediye negüzel..
çok öpüyorum sevgiler.

Ferhanca dedi ki...

Hulyacım ne güzel yazmışsın ..
Canım doğum günün kutlu olsun.
En büyük hediyeyeyi almışsın babacığın gelmiş.Allah ayırmasın.
sağlık, mutluluk dilerim. sevgiler.

Betül dedi ki...

Hülyacımmmm,

Bu gecikmiş doğum günü kutlamamı lütfen kabul et canım.İyi ki doğdun, iyi ki blog açtın, senin gibi tatlı birini tanıma şansı bulduk.Seni çok seviyorum, sağlıklı, hayırlı, uzun, mutluluklarla dolu bir ömür sürmeni dilerim, sevgiler..

ozlemhan dedi ki...

Ay Hülyacığım çok özür dilerim ben senin doğum gününü nedense hep haziran olarak biliyordum. Evimdede tadilat var hiç bir bloga giremiyorum. Şimdi gördüm ve çok üzüldüm. Sevdiklerinle beraber nice güzel yıllar diliyorum sana Allah gönlüne göre versinBu arada bebeğimin cinsiyetini sormuştun ona bile cevap yazamadım Aleyna gibi güzel bir kızım olacak inşallah

keskinli dedi ki...

canim canim
cok özür dilerim geciktim ama bu ara cok yogunum kusura bakma
gecmiste olsa dogum günün kutlu olsun hülyacim iyiki varsin iyiki aramizdasin kucak dolusu sevgiler daha nice senelere canim

Damak Tadı dedi ki...

Canım Hülyam kocaman öpüyorum seni..Doğum gününü atladığım için çokkkkkkk özür diliyorum senden bitanem..Umarım beni anlayışla karşılarsın..

Şaşkın ve de dalgın damaktadı/Gül


Kocaman sevgilerimi gönderiyorum sana bitanem..

anneminkizıyim dedi ki...

Canim merhabalar,
canim ikinci dogum günün gelcek sen ortalarda yoksun, iyi hafta sonlari, ortaklarin, bilun ve sibelden hic haber alamiyoruz, cok merak ettim, selamlarimi iletirsin canim, tekrar saglikli ve mutlu yilar dilerim, sevgiler....

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım hulyacımmm doğum gunun kutlu olsun bebeğim iyiki varsın,iyiki doğdun hayatım.sana nice yaşlar diliyorum.
birde teşekkür etmek istiyorum senin şeker hamuru tarifini denedim süperdi valla sağol canım.
bir de soru hani bu yazılarına arkadaşlarnın isimlerini yazıyorsun basınca direk onların siteleri çıkıyor nasıl yapıyorsun bende yapmak istiyorum tarif edersen sevinirim .

Selcen Şenocak dedi ki...

Çokkkk geç kaldım ama :((((

Mutlu sağlıklı nice yıllar dilerim canım arkadaşım.

Öpüyorum.

HULYA dedi ki...

Sevgili Dostlarım,
Hepinize doğum günü dilekleriniz için çok çok teşekkür ediyorum.Daha nize yıllar benimle birlikte olmanızı diliyorum.kucak dolusu sevgi ve öpücükler gönderiyorum.

HULYA dedi ki...

Dear Swati,
Thank you very much for your kind comment.It was my birthday.I will write you the recipe in English as soon as i find a little time.Have a great day:-))

Adsız dedi ki...

Hülya'cım geç de olsa doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım canım.Demek sen bahar çocuğusun.Ne güzel.Hayatın da bahar kadar güzel geçsin inş.Seni sevgiyle kucaklıyorum canım.Yaptıkların için de ellerine sağlık arkadaşım.Seni güzel yanaklarından öpüyorum canım.

Adsız dedi ki...

Hulya, cok utandim, kusura bakma dogum gununu kacirdim. epeydir bloguna girmiyordum, kusura bakma:( cok kotuyum:( seni kutluyorum, hayatta sevinc dolu ve gulus dolu gunler arzu ediyorum, uzun omurlu ol, saglikli ol, ailenle hep mutlu ol. Azerice dersem eger - AD GUNUN MUBAREK OLSUN! Optum, arkadasim:))